Season 2
Gert Ysebaert en Koen Verwee: van concurrenten naar collega’s
S2E9 - Gert Ysebaert & Koen Verwee
Een boeiend gesprek met 2 CEO’s van Mediahuis.
Captain of Industry Thomas Leysen
S2E8 - Captain of Industry Thomas Leysen
Als voorzitter van Mediahuis is zijn naam onlosmakelijk verbonden met de geschiedenis van onze groep. Maar Thomas Leysen is ook voorzitter van KBC en Umicore. Al decennialang speelt hij een vooraanstaande rol in het economische debat in dit land. Hoog tijd dus voor een podcast met deze captain of industry.
Miniseries "Leading Ladies"
S2E7 - Leading Lady Liesbeth Van Impe
Voor de laatste aflevering van de miniserie ‘Leading Ladies’ gaan we op bezoek bij Liesbeth Van Impe, co-hoofdredacteur van Het Nieuwsblad. Zij spreekt gepassioneerd over de krant, over de nieuwe pijler Slimmer Leven, over experimenteren met podcasts, over de digitale realiteit van een krant. En ze vertelt ons ook hoe ze haar weekends vult in Molenbeek.
S2E6 - Leading Lady Corinne Verstraete
In de tweede aflevering van onze miniserie "Leading Ladies" gaan we op bezoek bij Corinne Verstraete, Managing Director van MediaCom België. Het is nog even wennen aangezien haar voorganger Christian Kevers 24 jaar lang op deze stoel zat. Het geeft ons de kans om onder andere te peilen naar haar inzichten omtrent enkele sectortrends en haar visie op de internationale sturing van het bedrijf.
S2E5 - Leading Lady Sylvie Irzi
Voor de tweede miniserie van Afrit10 gaan we in gesprek met een aantal Leading Ladies binnen de mediawereld. Sylvie Irzi, COO bij IPG Mediabrands, neemt het woord in deze eerste aflevering. “What you see is what you get” is haar lijfspreuk. Sylvie vertelt ons onder andere meer over de evolutie van programmatic buying, het HR-beleid bij IPG Mediabrands, voice als nieuw medium en de komst van Amazon.
Programmatic Insights
S2E4 - Programmatic Insights
Programmatic buying is dé toekomst. Maar wat is het juist? In deze podcast onderwerpt onze collega Charlotte van Coevorden 4 experts aan enkele rake vragen rond programmatic buying. Op zoek naar antwoorden die al jouw twijfels rond programmatic zullen wegnemen.
Miniseries "Founding Fathers"
S2E3 - Founding Father Harry Demey
In de laatste aflevering van de miniserie ‘Founding Fathers’ laten we Harry Demey aan het woord, één van de oprichters van LDV United. Harry is een echte brand inspirator en zette Antwerpen op de kaart in de creatieve wereld. Met meer dan 30 jaar ervaring binnen de sector vertelt hij in ware zeemansstijl hoe het voor hem allemaal begon en waarom hij nog steeds niet denkt aan stoppen.
S2E2 - Founding Fathers Björn Joos & Tom Willemkens
Bij reclamebureau Prophets streven ze naar de perfecte mix van creativiteit en digitale expertise. In deze tweede podcastaflevering van onze miniseries ‘Founding Fathers’ kom je te weten hoe Tom Willemkens en Björn Joos, de founding fathers van Prophets, dit proberen te verwezenlijken. We hebben het onder andere ook over hoe ze elkaar leerden kennen en de opstart van hun tweede bureau in Brussel.
S2E1 - Founding Father Marc Fauconnier
Voor onze eerste miniserie gingen we op zoek naar de ‘Founding Fathers’ van de Belgische reclamewereld. We starten onze reis bij de buren van FamousGrey waar CEO Marc Fauconnier ons ontvangt in zijn kapel te Groot-Bijgaarden. We hebben het met hem uiteraard over de oorsprong van zijn reclamebureau, dat 22 jaar geleden in het leven werd geroepen als LG&F. Daarnaast snijden we ook onderwerpen aan als het winnen van de Proximus-Pitch en zijn toekomstvisie op de reclamewereld.