Lidl over 'Future Forward': "Het geeft ons concrete handvatten om quick wins te realiseren."

De markt verandert voortdurend van koers. Voortgestuwd door de globalisering en trends in technologie en ecologie. En met de consument aan het roer van het schip. ...

LEES MEER

Let's get fygital!  Omarm digitale snufjes in je fysieke winkel.

Dat we binnenkort met een chip in onze nek betalen als we gaan shoppen, klinkt nogal futuristisch. Maar toch kreeg de ondernemerswereld de afgelopen jaren een ...

LEES MEER

Online adverteren met impact? Bepaal jouw strategie

 

Nu je weet wat de kracht is van online adverteren, LEES MEER

Zo bereid je je voor op de toekomst van marketing

 

Het lijkt eerder enkele eeuwen in plaats van vijftig jaar geleden: de marketing à la Mad Men, waarbij het wereldje niet vies was van een figuur ...

LEES MEER

Ben jij al klaar voor het najaar?

 Het is zover: september is er weer. Na twee maanden komkommertijd staat de drukte voor de deur, maar ben je daar wel klaar voor? Een korte schets van wat jij ...

LEES MEER

Hoe zet je media in om als merk relevant te blijven in de toekomst?

 “Relevant zijn als merk? Dat betekent bouwen aan de veerkracht van je doelgroep.” Zo luidde het onderzoek dat we vorig jaar rond het begrip “merkrelevantie” ...

LEES MEER