Verbluffende campagnes. Episode 1: Olifantenmarketing

De uitkomst van elke campagne is onvoorspelbaar. Hoog mikken is (spijtig genoeg) geen garantie op succes. Wij gingen op zoek naar de meest verbluffende ...

LEES MEER

Denk als een journalist, schrijf als een storyteller.

De kracht van native advertising: lessen van The New York Times

Vandaag is native advertising ingeburgerd als gewaardeerd element in ...

LEES MEER

De beste native advertising-campagnes van 2017

Zoals dat ieder jaar het geval is, trokken de breinen achter de grootste, meest originele en succesvolle native campagnes afgelopen november richting Berlijn. Op ...

LEES MEER

Drie manieren waarop marketeers hun actieplan voor GDPR kunnen versnellen

De nieuwe GDPR-vereisten , die vanaf 25 mei 2018 in werking treden, bevatten talloze valkuilen die organisaties moeten ontwijken. Diverse afdelingen, van ...

LEES MEER

Zo word je als retailer nog aantrekkelijker voor je klant

 

Als consument zijn er twee kanten die je op kan om een product aan te kopen: rechtstreeks bij de fabrikant of via een retailer. Die strijd wordt ...

LEES MEER

Small data, ook in de marketing een big business

Het is geen groot nieuws dat ICT en data zowat alle bedrijfssectoren in beweging brengen. Middenin deze (r)evolutie zien we big data marketing al een tijdje als ...

LEES MEER