Zo bereid je je voor op de toekomst van marketing

 

Het lijkt eerder enkele eeuwen in plaats van vijftig jaar geleden: de marketing à la Mad Men, waarbij het wereldje niet vies was van een figuur ...

LEES MEER

Ben jij al klaar voor het najaar?

 Het is zover: september is er weer. Na twee maanden komkommertijd staat de drukte voor de deur, maar ben je daar wel klaar voor? Een korte schets van wat jij ...

LEES MEER

Hoe zet je media in om als merk relevant te blijven in de toekomst?

 “Relevant zijn als merk? Dat betekent bouwen aan de veerkracht van je doelgroep.” Zo luidde het onderzoek dat we vorig jaar rond het begrip “merkrelevantie” ...

LEES MEER

Ready, set, print!

Dat sommigen onder ons de laatste jaren sceptischer geworden zijn over de effectiviteit van printmedia, is geen geheim. In een wereld van digitalisering ...

LEES MEER

Wat maakt een sector of merk Future Forward?

Globalisering, technologie en ecologie. Het zijn belangrijke trends die vandaag het weefsel van de maatschappij mee vorm geven. Ze ...

LEES MEER

Zijn millennials echt een marketing-obstakel?

Google het woord ‘millennials’ en je vindt een ton aan informatie. Vooral blogberichten over de moeilijkheidsgraad om deze generatiegroep te overtuigen van ...

LEES MEER