What would Don Draper do? Zo maak je met content het verschil in 2019

Don Draper in 2019: die zou content marketing met even veel liefde omarmen als zijn vertrouwde whisky. Dat content marketing een essentiële tool is om een duurzame ...

LEES MEER

Big Data en efficiënt adverteren - Interview Jessica Bulthé

Onze data-specialiste Jessica Bulthé, master in de psychologie, geeft tekst en uitleg bij de datastrategie van Mediahuis, en hoe we data inzetten om slimme ...

LEES MEER

Marketeers en de Rise of the Robots? Is onze job er straks aan voor de moeite?

Zullen robots je job overnemen? Geef toe, het speelt wel eens door je hoofd wanneer je over de toenemende intelligentie van algoritmes leert. Er is veel wat ...

LEES MEER

Lies Eeckman & magic and logic bij BMW

Lies Eeckman, Marketing Director BeLux bij BMW Group, maakte onlangs de shift van FMCG naar automotive. Ze heeft het in onze podcast over de verschillen, ...

LEES MEER

Native advertising: hoeveel keer mag ik mezelf in de kijker zetten

Native advertising is een (snel)groeiend segment in de advertentiewereld. Uitgevers en adverteerders werken samen om op een verhalende manier commerciële ...

LEES MEER

Thierry Geerts & de digitale wereld van morgen

De wereld waarin we leven is in verandering. En die verandering gaat snel. Thierry Geerts, Country Director bij Google, beschrijft deze transformatie in ...

LEES MEER