Top-3.jpg

Wayne Parker Kent op weg naar België

25 oktober 2017

 

The word is out. WPK, ofte Wayne Parker Kent, start een Belgische vestiging in nauwe samenwerking met Mediahuis.

Hun focus? Interessante doelgroepen zeer gericht bereiken met verhalen die speciaal voor hen ontwikkeld zijn. En deze aanpak vervolgens naadloos vertalen naar merkverhalen. Een strategie die perfect kadert binnen die van Mediahuis.

En of het snel gaat. Begin 2018 al worden vier Vlaamse varianten van de in Nederland reeds succesvolle online magazines NSMBL, Manners, Culy en Famme in de Belgische markt gelanceerd.

Gert Ysebaert, CEO van Mediahuis, was enkele dagen geleden te gast in de podcast van onze Nederlandse Wayne Parker Kent collega’s. Hierin geeft hij een woordje uitleg over de samenwerking en deelt hij een aantal interessante perspectieven op snel de evoluerende markt. 

Tot hoors, daar zijn we zeker van.

 

Categorie: Digitaal adverteren, Consumer Insights, Efficiënt adverteren

Sander Verniers

Auteur Sander Verniers

Geboren in 1987 tussen het Atomium en de Basiliek van Koekelberg draaide Sander al snel mee op het ritme van de hoofdstad. Na zijn studies Marketing en Digitale Marketing stapte hij op het vliegtuig op zoek naar het einde van de wereld, alvorens zich opnieuw in het Brusselse te vestigen. Eenmaal terug op temperatuur ging hij aan de slag bij zowel merken als reclamebureau’s waarna hij definitief neerstrijkt bij Mediahuis.