Marketeers en de Rise of the Robots? Is onze job er straks aan voor de moeite?

Zullen robots je job overnemen? Geef toe, het speelt wel eens door je hoofd wanneer je over de toenemende intelligentie van algoritmes leert. Er is veel wat ...

LEES MEER

Lies Eeckman & magic and logic bij BMW

Lies Eeckman, Marketing Director BeLux bij BMW Group, maakte onlangs de shift van FMCG naar automotive. Ze heeft het in onze podcast over de verschillen, ...

LEES MEER

Native advertising: hoeveel keer mag ik mezelf in de kijker zetten

Native advertising is een (snel)groeiend segment in de advertentiewereld. Uitgevers en adverteerders werken samen om op een verhalende manier commerciële ...

LEES MEER

Thierry Geerts & de digitale wereld van morgen

De wereld waarin we leven is in verandering. En die verandering gaat snel. Thierry Geerts, Country Director bij Google, beschrijft deze transformatie in ...

LEES MEER

Valérie Bracke en haar overstap van creative agency naar adverteerder

Na 20 jaar werken in een reclamebureau aan de slag gaan bij een adverteerder, dat zorgt ongetwijfeld voor interessante inzichten en leuke anekdotes. Valérie Bracke ...

LEES MEER

Sigrid Van Den Houte & merken

Ze pendelt tussen Londen, Amsterdam, Keulen en Miami. Wij konden haar strikken voor een podcast op Belgische bodem. We gingen op de koffie bij Sigrid Van Den Houte ...

LEES MEER

Karel Verhoeven & kranten in een digitaal tijdperk

Deze keer geen verre verplaatsing. Voor de podcast met de hoofdredacteur van De Standaard, Karel Verhoeven, namen we simpelweg de lift naar de 1ste ...

LEES MEER

Stéphanie Radochitzki & digital advertising

Het strand van Knokke-Heist bewees deze zomer de perfecte setting te zijn voor een ontspannend gesprek tussen Stéphanie Radochitzki, Digital & Performance ...

LEES MEER

Alex Thoré & Data

Alex Thoré nodigde ons tijdens zijn laatste maand als Director CRM, Branding & Communication bij Proximus uit voor een interview rond data en digitale ...

LEES MEER

Een podcast beluisteren. Hoe doe ik dat?

Dat de comeback van de podcast niet aan jou voorbij mag gaan, is zeker. Audio is back en podcasts zijn hot. Een reden te meer om jou in no time ...

LEES MEER