Verbluffende campagnes. Episode 1: Olifantenmarketing

De uitkomst van elke campagne is onvoorspelbaar. Hoog mikken is (spijtig genoeg) geen garantie op succes. Wij gingen op zoek naar de meest verbluffende ...

LEES MEER

De beste native advertising-campagnes van 2017

Zoals dat ieder jaar het geval is, trokken de breinen achter de grootste, meest originele en succesvolle native campagnes afgelopen november richting Berlijn. Op ...

LEES MEER

Drie manieren waarop marketeers hun actieplan voor GDPR kunnen versnellen

De nieuwe GDPR-vereisten , die vanaf 25 mei 2018 in werking treden, bevatten talloze valkuilen die organisaties moeten ontwijken. Diverse afdelingen, van ...

LEES MEER

Small data, ook in de marketing een big business

Het is geen groot nieuws dat ICT en data zowat alle bedrijfssectoren in beweging brengen. Middenin deze (r)evolutie zien we big data marketing al een tijdje als ...

LEES MEER

Addressable advertising: een oplossing voor iedereen?

De consument lijdt aan reclamemoeheid en het aloude ‘spray and pray’-mechanisme bevredigt de moderne marketeer niet meer. Bij addressable advertising zou iedereen ...

LEES MEER

Wayne Parker Kent op weg naar België

 

The word is out. WPK, ofte Wayne Parker Kent, start een Belgische vestiging in nauwe samenwerking met Mediahuis. ...

LEES MEER

Online adverteren met impact? Bepaal jouw strategie

 

Nu je weet wat de kracht is van online adverteren, LEES MEER

Zo bereid je je voor op de toekomst van marketing

 

Het lijkt eerder enkele eeuwen in plaats van vijftig jaar geleden: de marketing à la Mad Men, waarbij het wereldje niet vies was van een figuur ...

LEES MEER

Ben jij al klaar voor het najaar?

 Het is zover: september is er weer. Na twee maanden komkommertijd staat de drukte voor de deur, maar ben je daar wel klaar voor? Een korte schets van wat jij ...

LEES MEER

Hoe zet je media in om als merk relevant te blijven in de toekomst?

 “Relevant zijn als merk? Dat betekent bouwen aan de veerkracht van je doelgroep.” Zo luidde het onderzoek dat we vorig jaar rond het begrip “merkrelevantie” ...

LEES MEER