Online adverteren met impact? Bepaal jouw strategie

 

Nu je weet wat de kracht is van online adverteren, LEES MEER

Zo bereid je je voor op de toekomst van marketing

 

Het lijkt eerder enkele eeuwen in plaats van vijftig jaar geleden: de marketing à la Mad Men, waarbij het wereldje niet vies was van een figuur ...

LEES MEER

Ben jij al klaar voor het najaar?

 Het is zover: september is er weer. Na twee maanden komkommertijd staat de drukte voor de deur, maar ben je daar wel klaar voor? Een korte schets van wat jij ...

LEES MEER

Hoe zet je media in om als merk relevant te blijven in de toekomst?

 “Relevant zijn als merk? Dat betekent bouwen aan de veerkracht van je doelgroep.” Zo luidde het onderzoek dat we vorig jaar rond het begrip “merkrelevantie” ...

LEES MEER

Ready, set, print!

Dat sommigen onder ons de laatste jaren sceptischer geworden zijn over de effectiviteit van printmedia, is geen geheim. In een wereld van digitalisering ...

LEES MEER

Inzetten op innovatie alleen volstaat niet om als merk relevant te blijven.

De markt verandert voortdurend van koers. Voortgestuwd door de globalisering en trends in technologie en ecologie. En met de consument aan het roer van het schip. ...

LEES MEER

De GDPR: wat een marketeer moet weten

Tot 25 mei 2018 hebben we de tijd om ons voor te bereiden op een monumentale switch in het marketinglandschap: de GDPR – of de General Data Protection Regulation. ...

LEES MEER

Een fantastische customer centric aanpak zonder gigantische budgetten. Het kan.

 Klanten willen zich begrepen voelen. Ze willen een persoonlijke aanpak en snel antwoord op krijgen op hun vragen. Toch hebben weinig bedrijven naar eigen ...

LEES MEER

Onze 10 favoriete Cannes Lions

Cannes 2017 zit erop. De hoogmis van de reclame en goede feestjes bracht weer heel wat creatieve ideeën dichter bij het grote publiek. Ongetwijfeld heb je al ...

LEES MEER

Waarom De Standaard steeds meer inzet op online video

 In 2015 startte Mediahuis, de uitgever van De Standaard, met een eigen video-afdeling. Twee jaar later creëren 25 medewerkers, elke dag videocontent voor de ...

LEES MEER