Sigrid Van Den Houte & merken

Ze pendelt tussen Londen, Amsterdam, Keulen en Miami. Wij konden haar strikken voor een podcast op Belgische bodem. We gingen op de koffie bij Sigrid Van Den Houte ...

LEES MEER

Karel Verhoeven & kranten in een digitaal tijdperk

Deze keer geen verre verplaatsing. Voor de podcast met de hoofdredacteur van De Standaard, Karel Verhoeven, namen we simpelweg de lift naar de 1ste ...

LEES MEER

Stéphanie Radochitzki & digital advertising

Het strand van Knokke-Heist bewees deze zomer de perfecte setting te zijn voor een ontspannend gesprek tussen Stéphanie Radochitzki, Digital & Performance ...

LEES MEER

Alex Thoré & Data

Alex Thoré nodigde ons tijdens zijn laatste maand als Director CRM, Branding & Communication bij Proximus uit voor een interview rond data en digitale ...

LEES MEER

Verbluffende campagnes. Episode 1: Olifantenmarketing

De uitkomst van elke campagne is onvoorspelbaar. Hoog mikken is (spijtig genoeg) geen garantie op succes. Wij gingen op zoek naar de meest verbluffende ...

LEES MEER

De beste native advertising-campagnes van 2017

Zoals dat ieder jaar het geval is, trokken de breinen achter de grootste, meest originele en succesvolle native campagnes afgelopen november richting Berlijn. Op ...

LEES MEER

Small data, ook in de marketing een big business

Het is geen groot nieuws dat ICT en data zowat alle bedrijfssectoren in beweging brengen. Middenin deze (r)evolutie zien we big data marketing al een tijdje als ...

LEES MEER

Addressable advertising: een oplossing voor iedereen?

De consument lijdt aan reclamemoeheid en het aloude ‘spray and pray’-mechanisme bevredigt de moderne marketeer niet meer. Bij addressable advertising zou iedereen ...

LEES MEER

Wayne Parker Kent op weg naar België

 

The word is out. WPK, ofte Wayne Parker Kent, start een Belgische vestiging in nauwe samenwerking met Mediahuis. ...

LEES MEER

Online adverteren met impact? Bepaal jouw strategie

 

Nu je weet wat de kracht is van online adverteren, LEES MEER