Verbluffende campagnes. Episode 2: “Wij bouwen uw keuken”

De uitkomst van elke campagne is onvoorspelbaar. Hoog mikken is (spijtig genoeg) geen garantie op succes. Wij gingen op zoek naar de meest verbluffende ...

LEES MEER

Verbluffende campagnes. Episode 1: Olifantenmarketing

De uitkomst van elke campagne is onvoorspelbaar. Hoog mikken is (spijtig genoeg) geen garantie op succes. Wij gingen op zoek naar de meest verbluffende ...

LEES MEER

Denk als een journalist, schrijf als een storyteller.

De kracht van native advertising: lessen van The New York Times

Vandaag is native advertising ingeburgerd als gewaardeerd element in ...

LEES MEER

De beste native advertising-campagnes van 2017

Zoals dat ieder jaar het geval is, trokken de breinen achter de grootste, meest originele en succesvolle native campagnes afgelopen november richting Berlijn. Op ...

LEES MEER

Drie manieren waarop marketeers hun actieplan voor GDPR kunnen versnellen

De nieuwe GDPR-vereisten , die vanaf 25 mei 2018 in werking treden, bevatten talloze valkuilen die organisaties moeten ontwijken. Diverse afdelingen, van ...

LEES MEER

Small data, ook in de marketing een big business

Het is geen groot nieuws dat ICT en data zowat alle bedrijfssectoren in beweging brengen. Middenin deze (r)evolutie zien we big data marketing al een tijdje als ...

LEES MEER

Addressable advertising: een oplossing voor iedereen?

De consument lijdt aan reclamemoeheid en het aloude ‘spray and pray’-mechanisme bevredigt de moderne marketeer niet meer. Bij addressable advertising zou iedereen ...

LEES MEER

CPM voor print. Een verhelderend gesprek.

Je hebt het misschien al opgevangen en begin 2018 is het ook echt zo ver. Vanaf 1 januari 2018 hanteert Mediahuis Connect een Cost per Mille (CPM) tarief voor de ...

LEES MEER

Wayne Parker Kent op weg naar België

 

The word is out. WPK, ofte Wayne Parker Kent, start een Belgische vestiging in nauwe samenwerking met Mediahuis. ...

LEES MEER

Zo grijp je de aandacht van jouw doelgroep

 

Dat het geen evidentie is om de juiste mensen met je marketingcampagne te bereiken, weten we maar al te goed. Maar al doende leert men, en wij ...

LEES MEER