De beste native advertising-campagnes van 2017

Zoals dat ieder jaar het geval is, trokken de breinen achter de grootste, meest originele en succesvolle native campagnes afgelopen november richting Berlijn. Op ...

LEES MEER

Small data, ook in de marketing een big business

Het is geen groot nieuws dat ICT en data zowat alle bedrijfssectoren in beweging brengen. Middenin deze (r)evolutie zien we big data marketing al een tijdje als ...

LEES MEER

Addressable advertising: een oplossing voor iedereen?

De consument lijdt aan reclamemoeheid en het aloude ‘spray and pray’-mechanisme bevredigt de moderne marketeer niet meer. Bij addressable advertising zou iedereen ...

LEES MEER

CPM voor print. Een verhelderend gesprek.

Je hebt het misschien al opgevangen en begin 2018 is het ook echt zo ver. Vanaf 1 januari 2018 hanteert Mediahuis Connect een Cost per Mille (CPM) tarief voor de ...

LEES MEER

Wayne Parker Kent op weg naar België

 

The word is out. WPK, ofte Wayne Parker Kent, start een Belgische vestiging in nauwe samenwerking met Mediahuis. ...

LEES MEER

Zo grijp je de aandacht van jouw doelgroep

 

Dat het geen evidentie is om de juiste mensen met je marketingcampagne te bereiken, weten we maar al te goed. Maar al doende leert men, en wij ...

LEES MEER

Lidl over 'Future Forward'

De markt verandert voortdurend van koers. Voortgestuwd door de globalisering en trends in technologie en ecologie. En met de consument aan het roer van het schip. ...

LEES MEER

Online adverteren met impact? Bepaal jouw strategie

 

Nu je weet wat de kracht is van online adverteren, LEES MEER

Zo bereid je je voor op de toekomst van marketing

 

Het lijkt eerder enkele eeuwen in plaats van vijftig jaar geleden: de marketing à la Mad Men, waarbij het wereldje niet vies was van een figuur ...

LEES MEER

Ben jij al klaar voor het najaar?

 Het is zover: september is er weer. Na twee maanden komkommertijd staat de drukte voor de deur, maar ben je daar wel klaar voor? Een korte schets van wat jij ...

LEES MEER