Emotionele verbondenheid? Nee, dank u!
Wat maakt merken vandaag relevant voor een consument? Is dat ‘emotionele betrokkenheid’, zoals wordt gedacht? Of is het iets anders? Katrien Berte, research ...
LEES MEER
Wat maakt merken vandaag relevant voor een consument? Is dat ‘emotionele betrokkenheid’, zoals wordt gedacht? Of is het iets anders? Katrien Berte, research ...
LEES MEER
Merkrelevantie is een begrip dat al vele jaren centraal staat in de strategische overwegingen van menig marketeer. Maar wanneer is een merk nu echt relevant voor de ...
LEES MEER
Merkrelevantie is een begrip dat al vele jaren centraal staat in de strategische overwegingen van menig marketeer. LEES MEER
Merkrelevantie is een begrip dat al vele jaren centraal staat in de strategische overwegingen van menig marketeer. LEES MEER
Nieuwsmedia zijn alomtegenwoordig in onze informatiemaatschappij. We staan op met onze smartphone in de hand, checken snel even onze favoriete nieuwssite en social ...
LEES MEER
Technologische innovaties, kwaliteit boven kwantiteit en duurzaamheid. Het zijn maar enkele van de trends die elkaar sneller dan ooit opvolgen. En dan zwijgen we ...
LEES MEERSchrijf je hier in op onze nieuwsbrief.